Aurkibidea
Hitzaurrea. Jule Goikoetxea
1. Akatsa barneratzea (ez funtzionatzearen sentipena)
2. Gizonen “kidetzat”, ez-emakumetzat hartuak izatea
3. Bertsolaritzaren definizio hertsatzailea
4. Itxuragatik epaituak izatea
6. Infantilizazioa, aitakeria, aitapontekotza
7. Desexualizazioa, deserotizazioa, desgorpuztea
8. Hipersexualizazioa eta heteroaraua
9. Gizonen desiraren arabera eraikitzearen kontraesanak eta gatazkak
10. Eraso sexistak: irainak, jazarpena, bortxa
11. Biolentziaren naturalizazioa
13. Bazterkeria, ikusezintasuna eta gizonen arteko aliantzak
14. Eranskintzat, osagarritzat, ez-osotzat hartuak izatea
15. Protagonismoa eta arrakasta zigorpean, autoboikota
18. Norberaren burua erreakzioz eraikitzea
19. Emakume identitatearen zailtasunak
20. Feminista identitatea: indarra eta kuestionamendua
Aurkibidea
Hitzaurrea. Jule Goikoetxea
1. Akatsa barneratzea (ez funtzionatzearen sentipena)
2. Gizonen “kidetzat”, ez-emakumetzat hartuak izatea
3. Bertsolaritzaren definizio hertsatzailea
4. Itxuragatik epaituak izatea
6. Infantilizazioa, aitakeria, aitapontekotza
7. Desexualizazioa, deserotizazioa, desgorpuztea
8. Hipersexualizazioa eta heteroaraua
9. Gizonen desiraren arabera eraikitzearen kontraesanak eta gatazkak
10. Eraso sexistak: irainak, jazarpena, bortxa
11. Biolentziaren naturalizazioa
13. Bazterkeria, ikusezintasuna eta gizonen arteko aliantzak
14. Eranskintzat, osagarritzat, ez-osotzat hartuak izatea
15. Protagonismoa eta arrakasta zigorpean, autoboikota
18. Norberaren burua erreakzioz eraikitzea
19. Emakume identitatearen zailtasunak
20. Feminista identitatea: indarra eta kuestionamendua
Uxue Alberdi idazle eta bertsolariak hamabost bertsolari elkarrizketatu ditu LISIPEren bosgarren ale honetan. Helburua, aldiz, ez da bertsogintzaren teknika finduez, koplen kalitateaz edo zortzikoen flow-az mintzatzea, ezpada horiek guztiak nortzuek, nondik eta norentzat sortuak diren aztertzea; bertsolaritza praktika sozial bat baita eta praktika sozial oro baita gure garaiko botere harremanen dispositibo. Hala adieraziko dute elkarrizketatuek.
Emakume mordoak omen dihardu bertsolaritzan. Hori entzuten dugu behin eta berriro, baina datuak eta pertzepzioak ez datoz bat. Guk badakigu emakumeen ikusgarritasuna gizonezkoen desiraren neurrira egina dela, eta, Alberdik bikain argitzen duen moduan, gizon publikoaren osagarri rola betetzen duen bitartean, emakumea (singularrean) onartua da gizonen espazioetan, baina gizonenak dira espazio publikoak.