Kontrako eztarritik
Kontrako eztarritik
2019, saiakera
184 orrialde
978-84-17051-24-2
Uxue Alberdi
1984, Elgoibar
 
2020, kronika
2017, nobela
2013, narrazioak
 

 

Bibliografia

 

Adichie, Chimamanda Ngozi. (2009): The Danger of a Single Story. TEDGlobal. (https://www.ted.com/talks/chimamanda_adichie_the_danger_of_a_single_story)

Agirre, Katixa. (2018): Amek ez dute. Elkar.

Agirre, Katixa. (2009): “Troiako behorrak”. Argia, 2009-06-21.

Alario Trigueros, Maria Teresa. (2008): Arte y feminismo. Nerea.

Aleksievitx, Svetlana. (2017): Gerrak ez du emakume aurpegirik. Elkar.

Alvarez Uria, Amaia. (2011): Genero eta nazio identitateak Katalina Eleizegiren antzezlanetan. EHU [argitaragabea]. (http://www.euskara.euskadi.net/appcont/tesisDoctoral/PDFak/Amaia_Alvarez_TESIA.pdf)

Amoros, Celia. (1987): “Espacio de los iguales, espacio de las idénticas: notas sobre poder y principio de individuación”. Arbor, 503-504. zbka.

Azkune, Iñaki. (1976): Katalin Erauso. Gero.

Beard, Mary. (2014). “The Public Voice of Women”. London Review of Books, 11-14, 6. zbka.

Bourdieu, Pierre. (2006): La dominación masculina. Anagrama.

Chesler, Phyllis. (2018): Women and Madness. Lawrence Hill Books.

Coria, Clara. (2012): El sexo oculto del dinero. Red Ediciones.

Despentes, Virginie. (2017): King Kong teoria. Eskafandra, Jakin-Elkar.

Ellmann, Mary. (1968): Thinking about Women. Harcourt, Brace & World.

Eskisabel, Idurre. (2017): “Bularretakoaren zartailukada”. Berria, 2017-10-25.

Federici, Silvia. (2017): Caliban eta sorgina. Eskafandra, Jakin-Elkar.

Goikoetxea, Jule. (2014): Tractatus. Susa.

Goikoetxea, Jule. et al. (2019): EAEko Demokrazia Patriarkala. Emakunde.

Gopegui, Belen. (2011): Tiroa kontzertuaren erdian. Eleberrietan politikaz aritzeari buruz. Txalaparta.

Iguaran, Oihana. (2018): “Prezioa eta balioa”. Bertsolari, 2018-10-19.

Imaz, Virginia. (2005): “Género y humor. La triple transgresión”. Emakunde, 2005eko ekaina.

Jong, Erica. (1973): “The Artist as Housewife”. Warner Paperback Library.

Juhasz, Suzanne. (1976): Naked and Fiery Forms: Modern American Poetry by Women, A New Tradition. Harper & Row.

Labaka, Ane. (2017): Bertsolaritzan garaturiko umorea(k) aztergai, genero ikuspegitik. EHU [argitaragabea].

Labaka, Ane. (2018): “Gure aitak”. Berria, 2018-10-28.

Laborde, Denis. (1998): “Une archéologie du bertsularisme, Antoine d’Abbadie 1897- 1997”. Congrès International. Eusko Ikaskuntza.

Loidi, Arantzazu. (1990): Ordiziako bertso jaialdia. (https://bdb.bertsozale.eus/es/web/bertsoa/view/iqg2g)

Pollock, Griselda. (1999): Differencing the Canon: Feminist Desire and the Writing of Art´s Histories. Routledge.

Reuben, Elaine. (1972): “Can a Young Girl from a Small Mining Town Find Happiness Writing Criticism for The New York Review of Books?”. College English, 34, 1, 1972ko urria.

Rich, Adrienne. (1977): “Conditions for Work: The Common World of Women”, Heresies 3.

Rodriguez, Eider. (2009): “Ni ez naiz feminista”. Argia, 2009-06-07.

Rodriguez, Eider. (2019): Idazleen gorputzak. Lisipe 6, Susa.

Russ, Joanna. (2018): Cómo acabar con la escritura de las mujeres. Dos bigotes/Barrett.

Sarriugarte, Danele. (2018): “Eider Rodriguez: Idaztean, asko gozatzen dut errealitate-zati infinitesimalak hartuz, halako Frankenstein batzuk egin, eta ibiltzera bultzatuz”. Hitzen Uberan, 2018-09-14.

Schor, Mira. (2007): “Autoridad y aprendizaje”. Crítica feminista en la historia del arte. Universidad Iberoamericana.

Smith, Zadie. (2018): “Zadie Smith interview: on shame, rage and writing”. Louisiana Channel. (https://www.youtube.com/watch?v=4LREBOwjrrw&t=7s)

Valcarcel, Amelia. (2012): “El derecho al mal”. Antología del pensamiento feminista español: (1726-2011). Servei de Publicacions.

Wittig, Monique. (2017): Pentsamendu heterozuzena. Lisipe 3, Susa.

Woolf, Virginia. (2013): Gela bat norberarena. Consonni.

Yarbro, Chelsea Quinn. (1975): Khatru 3 & 4. Phantasmicon Press Publication.

Zubiri, Harkaitz; Aierdi, Xabier. (2018): Bertsolaritzaren azterketa soziologikoa 2005-2018. EHU [argitaragabea].